ویزیت پزشک در منزل

آیا تا بحال برایتان اتفاق افتاده است که برای بیمار خود به دنبال ویزیت پزشک عمومی و متخصص باشید اما به دلیل مناسب نبودن حال بیمار برای انتقال به بیمارستان یا درمانگاه  و یا عدم در دسترس بودن وسیله نقلیه برای انتقال بیمار و یا حتی در دسترس نبودن مرکز درمانی و پزشک مناسب و کارآمد از این کار سرباز زده باشید و از بردن بیمار جهت ویزیت پزشک خودداری کرده باشید؟

ویزیت پزشک در منزل

اما نیاز بیمار به ویزیت پزشک در منزل چگونه بایستی رفع شود؟

ما پاسخ این سوال را برایتان آسان کرده ایم. مرکز سلامت ایرانیان ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ، هر زمانی که شما نیاز به ویزیت پزشک عمومی و متخصص داشته باشید آماده است تا بهترین خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را به بیمار ارائه داده و کلیه نکات و مشاوره های لازم پزشکی را جهت تسریع درمان را به بیمار و خانواده وی ارائه نماید.

برای بیمارانی که به دلیل ناتوانی جسمی نمی توانند به بیمارستان بروند یا حوصله ماندن در ترافیک را ندارند بهترین راه حل اینه که پزشک را به منزل خود ببرید و درمان را در منزل انجام دهید و اقدامات درمانی لازم همان جا صورت پذیرد .

مرکز سلامت ایرانیان هم برای آسایش شما عزیزان از پزشکان مجرب در این زمینه استفاد می کند و پس از تماس شما با این مرکز همکاران ما هماهنگی های لازم با پزشکان را جهت اعزام و ویزیت بیماران انجام می دهند.

 

تلفن ۴رقمی: ۱۷۵۶ (بدون پیش‌شماره) 

 

شعبه شمال : ۲۲۴۳۸۱۰۰-۰۲۱

شعبه غرب : ۴۴۲۹۸۱۰۰-۰۲۱

شعبه مرکز : ۶۶۹۸۸۱۰۰-۰۲۱

شعبه شرق : ۸۸۵۲۸۱۰۰-۰۲۱

 

ویزیت پزشک در منزل


برچسپ ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاه ها


  • سلام
    بابت معرفی دکتر رحیمی برای ویزیت بیمارمون واقعا مچکرم. واقعا خیلی کاربلد و دلسوز بودن
    🌷

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مرکز سلامت ایرانیان